Powered By Blogger

miercuri, 10 martie 2010

Coincidenta sau previziune

Stand la un pahar de vorba cu cativa amici acum aproximativ vreo zece ani unul dintre noi aduce treptat vorba despre dinozauri,din conversatii contradictorii cu unul cu altul si putin ametiti de aburii alcolului bahic si din ce stiam,  sigur si nu blamam ma-m dat si eu la barfa. nu ma interesat foarte mult discutia lor,cum au trait sau lantul lor trofic al dinozaurilordar ce imi zdruncina cel mai mult imaginatia si mintea era extinctia si disparitia lor. urmarind emisiuni cu si despre stiinta pasionat fiind am inceput sa le spun teoria mea legata de dinozaurii si disparitia lor acum aproximativ 65-70 mil. ani in urma din cauza unui mare steroid care sa ciocnit inevitabil cu pamantul de aici disparitia dinozaurilor sau ce cred eu ca sa intamplat defapt este evolutia lor in altfel de specii unele chiar pot fi vazute si in zilele noastre(reptilele si pasarile).revenind la ideea mea am continuat sa le spun despre un eventual sfarsit al lumii asemanator cu cel al dinozaurilor  intelegand din emisiuni de specialitate ca o data la la 65-70 mil. ani un corp cosmic cu diametrul mai mare de 1km. intra in coloziune cu planeta  terra ar avea efecte  devastatoare chiar apocaliptice avand sansa de a scapa  vietuitoarele care ar avea o greutate mai mica de 15 kg. de aici vreau sa fac o paranteza prin care evolutia dinozaurilor in alte specii sau al mamiferelor care sa nu uitam ca si ele traiau in acest  timp chiar inexistente dar traiau in vizuini sau sub pamant evoluand in alte specii salbatice, domestice sau ce suntem noi astazi noi oamenii.mai in  gluma mai in serios incercand sa i speri putin si crezand  ce spun ca peste cativa ani mai exact in anul 2012( fiind in anul 2000) ar putea sa loveasca  un asteroid, cometa sau eruptia in  lant a multor vulcani activi cum ar fi vulcanul activ di rezervatia yelowstone u.s.a. sau etna sicilia, iatalia, habar nu avand de predictile maya.parerile lor fiind impartite unii ne luand in seama spusele mele,cei care si au dat seama si au inteles astazi metaforic vorbind am avut dreptate. asta ar fi o coincidenta sau o previziune  dar ramand  in continuare sceptic nu as putea cred intr-un sfarsit al lumii in urmatorii 50 de ani oameni se pot speria de un eventual armagedon ce e de stiut e ca omenirea e intr-o continua evolutie si vom evolua in altceva asta e de speriat pentru alti chiar modificarea adn-ului la opt spirale fata de  doua cate avem acuma, asta ar putea impinge omenirea sa creada in apoclipsa

Un comentariu: